Vinordic Wine Challenge
(för Stockholmsmässan):

Framtagning och utveckling av konceptet Vinordic Wine Challenge: ny logo, uppdatering av märken samt nya trycksaker och digitalt innehåll. Bläddra gärna i hela katalogen för 2019, jag gjorde även den för 2020.


BAUHAUS 15 år

BAUHAUS_15ar_i_Sverige 15ar_sammanstallning

15-års temat gjorde jag som diplomerings uppgift på Batteris AD utbildning. Loggan och manéret användes flitigt under hela 2012 i rikstäckande direktreklam, annonser, butiksmaterial med mera.

trycksaker

Jag jobbade på BAUHAUS i nio år som grafisk formgivare. Under den tiden gjorde vi närmare 350 nummer av reklamtidningen, mycket annonser, broschyrer, butiksmaterial och liknande. Allt man kan förvänta sig på en inhousebyrå inom retail, på väg in i digitalisering.


Louture & Morötter

Louture

morotter_low_t-internet1 morotter

Jag har tagit fram två butikskoncept för att kunna visa i portfolion vilken typ av renderingar jag har gjort på min HL. Jag passade då på att använda mina färdigheter i att ta fram loggor och varumärken.


Detur

Sommarmagasin_2016b

Jag gjorde t.ex. Sommarkatalogen för 2016. Även en hel del annonser, nedan med utseendet från 2015:

Aftonbladet_Goteborg_251x184mm.indd


Make Believe Studios & Live News:

Jag har satt ihop en månadskalender av mina foton de senaste åren.
Ovan är 2020 års upplaga.

Skiss-sidor4

LiveNews: Jag har tagit fram logo, hemsida och satt ihop en tidning som
sammanfattade konsertåret 2014. Läs den här. Den trycktes även i begränsad upplaga.

Kontakt:

Frågor?
Kontakta mig på
lotta(a)makebelievestudios.se